mandag 24. oktober 2011

Ønskeliste til jul.....

Min mamma har oppdratt meg til å glede meg på andres vegne istedet for å bli misunnelig, og det funker stort sett. Men, jeg må si at jeg blir bittelitt misunnelig på Arnfinn, en arbeidskollega. Han har så fin tursekk, sånn med stol vet du! Og han har så mye spennende i den sekken sin. Når vi er på tur med elevene så drar han opp det ene etter det andre ut fra denne fine sekken sin. Og så har han en kjempefin kasserolle som vi lager mat i på bålet....nei og nei han er så heldig! Jeg har bestemt meg for å bli like heldig som Arnfinn, så her er ønskelisten min:

1. En god sekk med stol!
2. En ganske stor turkasserolle!
3. En god spikkekniv!
4. En liten og søt tur øks! (Det er det egentlig Bertil som har da...)
5. En liten tur sag! (Det har Gry!)
6. En førstehjelps pute!
7. En eske fyrstikker!
8. En pakke med våtservietter!
9. En tre kopp!
10. En lommelykt!
11. En do rull!

Tennbrikker som er bedre enn Arnfinn's, victorinox kniv og sitteunderlag har jeg....

God jul! :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar