lørdag 22. oktober 2011

Lenge siden sist.....

Det er snart ett år siden jeg var inne og blogget ser jeg. Mye har sikkert skjedd etter siste innlegg, men jeg husker ikke så mye før 22. juli. Hvor blir tiden egentlig av? Verden stoppet opp for oss etter 22. juli, da et av våre beste vennepar mistet Fredrik på Utøya.

Jeg kjenner endelig at vi så smått har begynt å bevege oss fremover litt igjen, og det er bra!

Sommeren ble virkelig trist og tragisk da det fæle skjedde på Utøya. Været har heller ikke vært med oss i sommer, så det ble en rar og trist sommer for oss. Jeg hadde så mange planer for hagen og så mange maleprosjekter for småmøbler, men det tar jeg lett igjen til våren.

Måneden før var vi i Kristiansund og besøkte Anita, og vi var på Tahiti Festivalen. Vi fikk med oss et par låter av Nazareth (oppbrukt det bandet der ja!), nattrocken med Dag Ingebrigsten og konsert med Beth Hart!



Vi kom med i Tahiti tryner fredag (bilde nr. 5)og i papirutgaven av Tidens Krav på lørdag. Hvordan vi kom med er en gåte... Vi reiste hjem på lørdag. Da vi kom på Kvernberget satt jeg og leste Tidens Krav. Jeg hører plutselig en kjent stemme og det var Beth Hart. Jeg blir i hundre og Roy går bort og spør pent om vi får ta bilde av henne og oss. Både hun og mannen lyser opp, hun kommer bort, tar seg tid og prater med oss. Denne jenta er bare nydelig med en nydelig personlighet!





Vi tok noen dager ekstra høstferie, slik at vi fikk tatt igjen litt av familiekosen. Vi dro på Naturhistorisk Senter i Oslo. Vi, og barna på 8 og 9, syns denne turen var topp. Jeg mener vi betalte 120,- kr for hele familien for å komme inn og 30,- kr for parkering. Vi var enige om at vi fikk mye underholdning for så lite, anbefales! Doktor Proktor utstillingen var veldig bra!







Vi dro også til Andelva og tuslet over til "øya" og tente bål og grilla pølser en dag. Vi gikk også en tur og så på hva beveren jobbet med! Vi hadde knallfint vær og hele familien var så happy etter den dagen!






Tirsdag i høstferien dro vi sammen Fam. Schjetne til Norsk Teknisk Museum i Oslo. Dette var også et spennende opplegg, men det var mye folk slik at det ble litt kø for å få prøve og utforske diverse ting.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar