fredag 29. oktober 2010

Bittelitt shopping blir man glad av :O)


Kari-Ann, min svigerinne var så snill å ta meg med til Jessheim i dag etter jobb. Vi sklei lett gjennom polet før vi dro til Jysk. Jysk på Jessheim gir kjempeservice og de er alltid blide og hjelpsomme. Der fikk jeg 5 pappruller som jeg skal ha de fineste voksdukene mine, kjempesmart oppbevaring. Takk for tipset Anita! Jeg ble kjempelykkelig for søppel i dag :O)

Deretter dro vi til Bohus De hadde en del coole lamper der. Jeg må nok ta med meg min bedre halvdel dit, slik at vi blir enige :O) De hadde ihvertfall søte knaggrekker som jeg kjøpte to av. Tusen takk for handelen Lene :O)




Så måtte jeg selvfølgelig kjøpe et gresskar som skal beskjæres etter hvert. Men først er det Taco som står på tapeten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar